Print this page

Catalog francize

Toate francizele
Francize Romania
Francize sub 10.000 E
Francize sport-fitness
Francize noi !!!
Cele mai vindute francize
Francize ingrijire personala
Francize Fast_Food Restaurante
Francize Servicii
Constructii-Curatenie
Francize Auto
Francize Moda
Francize Produse Copii
Franciza Cosmetica
Francize educatie
Microfrancize
Afaceri la Cheie


  Info-pachet suplimentar gratuit !
*Completati adresa dvs. de e-mail:


FRESH LINE


"Fresh Line - Fresh Homemade Cosmetics" este un brand international concretizat intr-o retea de magazine sau standuri in zone special amenajate si cu o imagine unica si usor de recunoscut. "Fresh Line - Fresh Homemade Cosmetics" livreaza propriile produse cosmetice preparate in laboratoare stiintifice si in cantitati echivalente cu cererea. Produsele au o perioada de valabilitate relativ scurta si se bazeaza pe terapia traditionala cu plante si retete atractive de aromaterapie.

PROASPETE, NATURALE, FARA COMPONENTE SINTETICE

"Fresh and Natural" inseamna ca folosim doar cele mai prosapete ingrediente, de care suntem siguri ca au in componenta lor vitamine sau alte elemente necesare produselor noastre. Asadar, stoarcem sucul fructelor sau legumelor in laboratoarele noastre si folosim proprietatile lor naturale adaugandu-l direct in compozitia unica a produselor noastre.
"Natural" inseamna de asemenea ca noi nu folosim deloc produse sintetice, nici de origine animala, nici macar lanolina!
Folosim doar uleiuri esentiale in acelasi mod in care le foloseau si stramosii nostri. De aceea mirosul poduselor noastre este atat de unic si de folosit in procedurile aromaterapiei!

Produsele noastre sunt concepute si produse conform unor formule originlae si complexe si sunt de obicei reinnoite pentru a atinge cele doua obiective cruciale ale companiei:
  1. Consumatorii frecventi viziteaza magazinele pentru a afla de noile produse.
  2. Descurajarea competitiei, intrucat ei ar trebui sa intre intr-o cursa rapida pentru a tine pasul cu acestea.
Compania noastra asigura cursuri speciale de training proprietarilor de magazine si personalului de vanzari, pentru a-I familiariza cu produsele si tehnicile de vanzare.

"Fresh Line - Fresh Homemade Cosmetics" detine magazine proprii si acorda si Drepturi in sistemul Licentei de Franciza si Master Franciza. Acest lucru ii asigura flexibilitatea in relatiile cu consumatorii si francizatii, permitand o adaptare rapida a designului produsului la cerintele pietei.

Brandul "Fresh Line - Fresh Homemade Cosmetics" este cea mai "proaspata" propunere in industria cosmetica si deschide noi orizonturi pentru astfel de produse pe piete mai mari. Sloganurile, metodele si conceptele noi trec dincolo de orice propunere traditionala in domeniul igienei si ingrijirii personale.

Atat "Fresh Line - Fresh Homemade Cosmetics" cat si filiala sa "Fresh Line - Make up Art" apartin de P. Vagioni S.A. -First Line.

PROFILUL COMPANIEI

GRUPUL DE COMPANII
1. FRESH LINE - FRESH HOMEMADE COSMETICS (lant de magazine retail)
2. FRESH LINE - MAKE UP ART (lant de magazine retail)
3. FRESH FORMULA (Producere cosmetice)
4. FRESH LINE U.K. (Companie de comert cu sediul in U.K.)
Nume: P. VAGIONI S.A. - FIRST LINE
Numar de angajati: 40+
Piata tinta: Femei cu varsta intre 25 - 45 de ani

Beneficiari:
1.FAN CLUB in Grecia cu mai mult de 88 000 de membrii "Fresh Line - Fresh Homemade Cosmetics" (lanturi de magazine)
2.FAN CLUB cu mai mult de 19 000 membrii "Fresh Line - Make Up Art" (lanturi de magazine)
(Aceste numere cresc constant datorita subscrierilor zilnice)
Pe segmentul de piata al produselor cosmetice din plante naturale, Fresh Line detine cea mai avantajoasa pozitie datorita benficiilor pe care le ofera in comparatie cu alte companii:
  1. Detine magazine proprii cu un concept unic spre desebire de standuri in super market-uri, farmacii, etc.
  2. Este o companie greceasca producatoare si nu importatoare de branduri straine, asigurandu-si astfel flexibiliatatea in ceea ce priveste design-ul produsului si marketingul acestuia.
  3. Ofera produse proaspete cu perioade mici de valabilitate; de aceea nu este nevoie de stocuri, depozite, etc.
In afara de cele minim doua magazine care se vor deschide pana la sfarsitul anului 2004 in Paris si Madrid, intentionam sa extindem reteaua noastra prin intermediul programelor de dezvoltare in intreaga lume.
Asiguram suportul necesar tuturor partenerilor nostri internationali pentru primii pasi la deschiderea magazinului pilot, oferindu-le gratuit mostre, cadouri etc. Mai mult decat atat, ii sprijinim pe francizatii nostrii internationali pentru a le da cea mai buna sansa de a-si extinde afacerea in teritoriul lor prin intermediul retelei de sub-francizori.
Oferim de asemenea partenerilor nostri dreptul de a intra in sistemul "e-Commerce solutions" si sa vanda produsele noastre prin Internet in tarile lor!

Oportunitati de franciza

Exista mai multe tipuri de colaborare in sistem de franciza: Direct-ONE SHOP (o singura unitate de franciza), Master Franchise sau Dezvoltarea francizei in teritoriu sau o combinatie prin intermediul unui reprezentant oficial de distributie al firmei noastre.
  • O singura unitate de franciza
  • Franciza zonala
  • Master Franchise
  • Master Distribuitor
Conditii esentiale pentru deschiderea unui punct de vanzare
"Fresh Line - Fresh Homemade Products"

  1. La intrarea pe o piata noua, primul punct de vanzare (Fresh Line Shop) trebuie sa fie localizat intr-una dintre cele mai comerciale zone ale orasului, in apropierea altor lanturi de magazine recunoscute.
  2. Noul magazin trebuie sa aiba intre 30-40 m2 cu o vitrina in fata nu mai mica de 3 m.
  3. Potentialii francizati trebuie sa indeplineasca anumite standarde:
    • Trebuie sa fie fani ai produsleor naturale.
    • Sa aiba intre 25-45 de ani
    • Personalitate potrivita (spirit de initiativa si de echipa)
    • Abilitati de organizare
    • Comportament profesional
    • Abilitati de comunicare si in domeniu Resurselor Umane
    • Dorinta de succes
    • Cunostinte despre sistemul de franciza

Modalitatea de cooperare

Fiecare nou magazin "Fresh Line - Fresh Homemade Cosmetics" opereaza ca francizat iar P. Vagioni S.A. � ca francizor. Acordul de franciza consta in incheierea unui contract in care se stipuleaza toate obligatiile si responsabilitatile ambelor parti. Observarea stricta a termenilor contractului este o conditie esentiala pentru toti francizatii nostri.
Daca sunteti interesat sa deveniti Master Francizor sau Aea Developer in Romania, atunci procedura de urmat este cea ilustrata cu atentie mai jos: Se semneaza un contract de Master Franchise sau Area Development intre dvs. si firma noastra, care va ofera statutul de reprezentant oficial al firmei noastre. Din acel moment inainte sunteti responsabil de reteaua dumneavoastra, de distribuirea produselor, contactarea, localizarea, sprijinirea si supravegherea franciziilor noi si existenti.
Dvs. si nu compania noastra veti semna contractele de franciza. Mai mult decat atat taxele de intrare de la noii francizati si magazine vi se vor plati dumneavoastra. Va trebui de asemenea sa inchiriati un mic depozit pentru a depozita o anumita cantitate de produse pentru o mica perioada de timp. Va trebui sa angajati supraveghetori pentru magazin care se vor asigura ca magazinul opereaza corect.
La fel se procedeaza si in cazul Master Distribuitorului. O conditie esentiala pentru a deveni Master Franchise sau Area Developer pentru Fresh Line este sa deschideti propriul dumneavoastra magazin Fresh Line ca Magazin Pilot si sa-l operati timp de 10 � 12 luni. Astfel, firma va putea sa aprecieze daca o viitoare colaborare ar fi posibila, depinzand de colaborarea din aceasta perioada. Desigur, veti fi surprins de cifrele rezultate din gradul mare de acceptare a produselor de catre clienti. Ca o solutie alternativa, va puteti dezvolta propria retea de magazin, fara sa dati licenta unei a treia parti � francizati. In cazul Master Franchise, sunteti obligat sa deschideti un numar specific de magazine intr-o anumita perioada de timp.

Conditii financiare

Toate magazinele "Fresh Line - Fresh Homemade Cosmetics" vand produsele la acelasi pret de retail.
Profitul francizatilor se incadreaza intre 100% si 130% din costul vanzarii angro. In cazul fiecarei tari sau zone, Master Franchise-ul castiga profit suplimentar pentru a-si sprijini reteaua lor locala de francizati.
Fiecare magazin trebuie sa indeplineasca o cifra de afaceri anuala minima propusa de companie dupa un studiu de fezabilitate pentru zona respectiva.
In fiecare an se va lansa o campanie mare de publicitate si promovare. Aceasta campanie ar trebui sa reprezinte minim 3-5% din cifra de afaceri a retelei.

Marimea medie a magazinului:minim 30 - 70 m2 (depinde de piata tinta) plus o camera-depozit mica
Redevente: Pentru Magazinul Pilot Master Franchise: 0%
Pentru fiecare Magazin Francizat: 1,5% din vanzarile angro.

 
Info-pachet gratuit !
detalii suplimentare despre franciza FRESH LINE livrate imediat

*Completati adresa dvs. de e-mail:
Dupa primire ne puteti contacta si prin e-mail la: contact@fbb.ro
sau telefonic la numerul
0722.59.33.71



Inapoi...

 

Previous page: Francize.com.ro
Next page: City PaintBall