Print this page

Catalog francize

Toate francizele
Francize Romania
Francize sub 10.000 E
Francize sport-fitness
Francize noi !!!
Cele mai vindute francize
Francize ingrijire personala
Francize Fast_Food Restaurante
Francize Servicii
Constructii-Curatenie
Francize Auto
Francize Moda
Francize Produse Copii
Franciza Cosmetica
Francize educatie
Microfrancize
Afaceri la Cheie


  Info-pachet suplimentar gratuit !
*Completati adresa dvs. de e-mail:


YOGURTLANDIA


Yogurtlandia este un brand care a infiintat o retea de franciza in domeniul inghetatelor fine din iaurt inca din anul 1995. In aceasta perioada conceptul a fost bine conturat si au fost deschise mai mult de 50 de magazine si puncte operationale pentru care compania a consolidat deja prezenta lor pe piata. Cel mai recent succes al companiei a fost inregistrat in momentul in care a intrat in Assofranchising, Asociatia Italiana a Francizlor la inceputul anului 2004.
Primirea acestei recunoasteri demonstreaza ca Yogurtlandia a obtinut un neintrecut nivel de profesionalism si experienta.

O piata foarte interesanta

In aceste vremuri oamenii cauta alternative mai sanatoase la mancarea grasa dar gustoasa pe care o consuma in fiecare zi. Acest lucru se intampla datorita cresterii constientizarii tuturor beneficiilor unei vieti sanatoase si, cu siguranta, secretul este o mancare sanatoasa.
Milioane de oameni din intreaga lume care au grija de silueta lor merg regulat la sali de gimnastica sau tin pur si simplu o dieta corecta bazata pe produse naturale cu un continut scazut de grasime, colesterol si alti factori periculosi pentru organismul nostru. Aceasta este o tendinta cu adevarat lar raspandita si intr-o continua si rapida dezvoltare, Yogurtlandia fiind un reper pentru cei care vor sa inceapa o noua afacere in cea mai interesanta piata a celui de-al treilea mileniu.

Piata Yogurtlandia

Dar Yogurtlandia nu are drept tinta doar clientii potentiali ce urmaresc rezultate in domeniul fitness-ului. Dimpotriva, inghetata din iaurt Yogurtlandia prefera acea categorie de consumatori precum copii care cauta o inghetata foarte buna, foarte gustoasa si cremoasa mai degraba decat o inghetata obisnuita, dar cu valorile nutritionale tipice pentru iaurt. Aceasta poate fi considerata "un sector nisa" deoarece Yogurtlandia implica intreaga afacere cu inghetata, innoirea acesteia si adaptarea ei la noile nevoi sociale.

PRINCIPALELE CARACTERISTICI ALE YOGURTLANDIA


Produse

Inghetata fina din iaurt (Yogurt soft ice cream) este produsul principal vandut de Yogurtlandia. Acesta este creat din iaurt natural proaspat si garnisit cu sosuri si creme din ciocolata, cafea, capuccino si multe altele, in total mai mult de 50 de arome multe dintre ele fiind tipic italiene.
De asemenea, se folosesc foarte adesea fructe proaspete, utilizate si selectate conform fiecarui sezon. Diferenta principala dintre Yogurtlandia si alti concurenti: aceasta inghetata a fost creata folosind iaurt proaspat in timp ce alte concepte folosesc doar o inghetata obisnuita numai cu aroma de iaurt. Deci, acestea din urma nu contin enzime din lapte, factori nutritionali si colesterol putin.

Echipament si mobila

Unicitatea Yogurtlandia nu este data doar de produsele de top. Toate echipamentele din laborator, masinile, frigiderele si congelatoarele, sunt realizate in anumite conditii specifice ale companiei care sa se potriveasca perfect produselor Yogurtlandia.

Training si Asistenta

Training-ul are un loc foarte important in packetul de franciza oferit de Yogurtlandia. Programul de training incepe in magazin cu trei zile inainte de data lansarii si se termina la trei zile dupa lansare.In acest timp, franchisee-ul invata tot ce are nevoie sa stie pentru a conduce cu succes activitatea sa. Asistenta incepe in ziua lansarii si continua pe intreaga durata a agreement-ului, oferind ajutor si sfaturi franchisee-ului.Ultima dar nu cea din urma, asistenta tehnica ajuta franchisee-ul sa rezolve orice problema care ar putea sa apara in cazul masinilor si echipamentului.

Cerintele Yogurtlandia

Locatia. Premisele ar trebui localizate: in centrul oraselor, in zone cu circulatie intensa a pietonilor, statiuni pe malul marii, centre comerciale, aeroporturi si in toate acele zone cu trafic intens de pietoni.
Marimea magazinului. Magazinul trebuie sa aiba o latime cuprinsa intre 30 si 70 mp.
Personalul. Echipa trebuie sa fie alcatuita din 2 oameni principali pentru un magazin de 30 mp si pana la 3, 4 pentru unul mai mare. Abilitati cerute. Nu se cer anumite abilitati intrucat intreg training-ul va fi asigurat de Companie.

Taxa initiala de franciza pentru Master Francizor este de 35.000 Euro.
Costul unui magazin este de 48.000 de Euro (magazin echipat doar cu o masina de iaurt), respectiv 64.500 Euro (magazinul echipat cu 2 masini).

 
Info-pachet gratuit !
detalii suplimentare despre franciza YOGURTLANDIA livrate imediat

*Completati adresa dvs. de e-mail:
Dupa primire ne puteti contacta si prin e-mail la: contact@fbb.ro
sau telefonic la numarul
0722.59.33.71



Inapoi...

 

Previous page: Francize.com.ro
Next page: City PaintBall